niedziela, 1 listopada 2020

Pasowanie na przedszkolaka

 1.       Powitanie gości


Witamy wszystkich gości na naszej uroczystości

Dziś pokażemy co umiemy bo przedszkolakami być chcemy


2.  Piosenka „Jestem sobie przedszkolaczek”

Jestem sobie przedszkolaczek,
Nie grymaszę i nie płaczę,
Na bębenku marsza gram,
Ram tam tam, ram tam tam.

Mamy tu zabawek wiele,
Razem bawić się weselej,
Bo kolegów dobrych mam,
Ram tam tam, ram tam tam.

Mamy klocki, kredki, farby,
To są nasze wspólne skarby,
Bardzo dobrze tutaj nam,
Ram tam tam, ram tam tam.

Kto jest beksą i mazgajem,
Ten się do nas nie nadaje,
Niechaj w domu siedzi sam,
Ram tam tam, ram tam tam.

3.   Wiersz „Mam trzy latka

 

Mam trzy latka, trzy i pół,

sięgam głową ponad stół,

mam fartuszek z muchomorkiem,

do przedszkola chodzę z workiem.

 

Umiem pantofelki zmieniać,

rączki myję do jedzenia,

ładnie żegnam się i witam,

tańczę kiedy gra muzyka.

 

Umiem wierszyk o koteczku,

o tchórzliwym koziołeczku

i o piesku, co był w polu

nauczyłam się w przedszkolu.


4.       Piosenka „Czerwone jabłuszko”

 

Hej, pełno jest jabłek w naszym sadzie (x2)

Jabłuszko rumiane, słońcem malowane podaruję (x2)

 

Hej, pełno jest jabłek w naszym sadzie (x2)

Komu podaruję, ten mi podziękuje za jabłuszko (x2)

 

Hej, pełno jest jabłek w naszym sadzie (x2)

Pod drzewami w sadzie jesień jabłka kładzie kolorowe (x2)

 

5.       Wiersz „Spadła gruszka”

 

Spadła gruszka do fartuszka,

A za gruszką dwa jabłuszka,

A śliweczka spaść nie chciała,

Bo śliweczka niedojrzała.

 

6.       Taniec „Nie chcę Cię „

Nie chcę cię, nie chcę cię, nie chcę cię znać,

Chodź do mnie, chodź do mnie rączkę mi daj,

Prawą mi daj, lewą mi daj, I już się na mnie nie gniewaj,

 Prawą mi daj, lewą mi daj, I już się na mnie nie gniewaj. 

Nie chcę cię, nie chcę cię, nie chcę cię znać, Chodź do mnie, chodź do mnie rączkę mi daj,

 

7.  Piosenka „Błyskawica, grzmot” z wykorzystaniem instrumentów.

 

8. Nauczyciel

Pięknie, pięknie drogie dzieci, ale żeby zostać przedszkolakiem to prócz

pasowania trzeba jeszcze odpowiedzieć na pytania. Jeśli na nie odpowiecie,

będzie wola moja taka, że pani dyrektor pasować was będzie na

przedszkolaka.

• Jaką porę roku mamy? (jesień)

• Spadają z drzewa: żółte, czerwone, wicher je niesie w tę i tamta stronę?

(liście)

• Pada z nieba, kapie, leje, wszyscy na niego narzekają i pod parasol się

chowają? (deszcz)

 

8. Pasowanie:

Dyrektor:

Przyrzekacie:

· CO DZIEŃ RANO BUZIĘ MIEĆ ZAWSZE ROZEŚMIANĄ

· NIE PŁAKAĆ, NIE SZLOCHAĆ I PANIE MOCNO KOCHAĆ

· ZABAWKI SZANOWAĆ I DOOKOŁA WSZYSTKO PORZĄDKOWAĆ

· GRZECZNIE BAWIĆ SIĘ I FIKAĆ

· W MIG ZAJADAĆ Z TALERZYKA

· ZOSTAĆ ZUCHAMI I PRAWDZIWYMI PRZEDSZKOLAKA


9. Rozdanie upominków, wspólny poczęstunek

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Koncert umuzykalniający